.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه مازندران ادعان کرد ؛
پس از برجام گشایش اقتصادی برای دولت ایجاد نشده است!
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استانداری مازندران با بیان اینکه در مازندران به اندازه 13 سال پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی داریم، گفت: پس از برجام گشایش اقتصادی برای دولت ایجاد نشده است.....

شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان مازندران با بیان اینکه در مازندران به اندازه 13 سال پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی داریم، گفت: پس از برجام گشایش اقتصادی برای دولت ایجاد نشده است.

به گزارش شمال نیوز ، امیدعلی پارسا  در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران اظهار کرد: باید تکالیف خودمان در حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی را شایسته انجام دهیم.

وی با بیان اینکه حدود 40 پروژه اقتصاد مقاومتی با جهت‌گیری اقتصادی در استان مصوب و برنامه زمان‌بندی آن تدوین شد، افزود: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در سه حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی در استان پیگیری و عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استانداری مازندران تصریح کرد: باید بررسی کنیم پروانه‌های اقتصادی که تاکنون صادر شد تا چه اندازه عملیاتی و مفید واقع شده است.

پارسا با بیان اینکه در مازندران به اندازه 13 سال و در کشور به اندازه 20 سال پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی داریم، اضافه کرد: پس از برجام گشایش اقتصادی برای دولت ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه وضع مالی چندان مناسبی نداریم که فقط از دولت انتظار کارهای بزرگ بزرگ داشته باشیم و نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

123 30 تير 1395
ایشان درست فرمودند البته این عدم گشایش اقتصادی مختص مازندران است و بس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.755 seconds.